5 de setembre del 2016

L'oli de coco...

Un dia una dona em va dir: "No et posis mai res al cos que no et puguis menjar..."  i com que hi ha molts productes cosmètics que em provoquen al·lèrgia em vaig començar a interessar per la cosmètica natural. 

Avui us parlaré de l'oli de coco, fa temps que l'utilitzo per temes de cosmètica i n'estic encantada: el poso en cremes, per fer exfoliant facial i corporal, per rentar les dents, ... i l'utilitzo a diari pel cabell, ha estat el substitut de l'espuma!!!

Jo me'n poso molt poquet a les puntes dels dits i el reparteixo pel cabell, el resultat és un ris natural i un cabell sense encrespament. S'ha de vigilar no posar-se'n massa perquè després es pot veure el cabell gras. 

Us deixo dos articles on parlen de l'oli de coco i les seves diferents propietats:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada