13 d’abril del 2012

La felicitat

“La felicitat està dins meu, així que jo sóc l’únic responsable de la meva pròpia felicitat”. Edi Teixeira.

Fa uns mesos vaig tenir la sort d’escoltar una entrevista feta a Jaume Soler que parlava sobre la felicitat. Algunes de les seves frases defineixen exactament el que jo sento que és la felicitat i m’agradaria deixar-vos un recull d’elles més l’entrevista, per tal que si hi ha quelcom que us pugui ressonar, us pugui també servir:

“La felicitat és com Internet...sempre ha estat “allà”...Només t’hi has de connectar...”


“La felicitat parteix de dins, no depèn de res extern... és una actitud pròpia personal enfront la vida... la felicitat és un tema d’autenticitat, va de dins cap a fora... és escollir la millor versió d’un mateix... a la vida no has de ser el millor de tots, has de ser el millor de tu mateix... això està al teu abast... la felicitat, com tot allò que és bo, s’ha de treballar... és una qüestió d’equilibri a la vida... és una qüestió d’estar alineat amb la meva pròpia coherència... hi ha tres coses importants: el SER, el FER i el TENIR. Per tenir s’ha de fer i per fer s’ha de ser la persona adequada, i ser la persona adequada no és tan fàcil... la felicitat va lligada a fer-me responsable de la meva vida... cal tenir clar quin és el meu propòsit de vida... compartir i ser generós és molt important...”

“La felicitat esdevé quan allò que tu penses, dius i fas estan en harmonia”. Gandhi.

En definitiva és molt important anar “Dins Teu”, conèixer-te, estimar-te, esdevenir conscient i responsabilitzar-te de la teva vida.

“No és fàcil trobar la felicitat en nosaltres mateixos, però no és possible trobar-la en un altre lloc”. Agnes Repplier.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada